Pavarësisht se SHBA-ja konsiderohet vendi i mundësive të barabarta, Ëndrra Amerikane është një gjë e së kaluarës për shumicën e qytetarëve, pasi vetëm 31% besojnë se ia kanë “arritur” financiarisht.
Hulumtimi përkatës është kryer në një kampion prej dy mijë amerikanësh që punojnë, nga instituti Kërkimor Talker në emër të kompanisë BOK Financial.
Gjetjet e hulumtimit tregojnë një peizazh kompleks me tregues tradicionalë të suksesit në zhvillim dhe faktorë të jashtëm që peshojnë shumë në aspiratat financiare.
Për ata që janë ende në një rrugë karriere, ka shpresë: 54% besojnë se janë në rrugën e duhur për të pasur sukses financiarisht.
Megjithatë, fotografia bëhet më pak optimiste me kalimin e moshës.
34% e Millennials pretendojnë të jenë financiarisht të suksesshëm – më i larti i çdo brezi.
Vetëm 27% e të rinjve ndihen të realizuar dhe mes atyre që nuk e kanë bërë këtë, vetëm një e treta besojnë në aftësitë e tyre. Autorët e sondazhit zbuluan gjithashtu se amerikanët e shohin rrugën e tyre drejt suksesit financiar si të kërcënuar nga një sërë faktorësh të jashtëm, duke përfshirë zgjedhjet presidenciale (46%), ndryshimet në normat e interesit (45%) dhe tregun e punës (42%).
Çfarë do të thotë saktësisht të jesh financiarisht i suksesshëm në Amerikën moderne?
49% e të anketuarve theksojnë se janë zhvilluar profesionalisht – rrjedhimisht dhe financiarisht me kalimin e kohës.
Megjithatë, nuk mund të injorohen pengesat moderne si kostoja e lartë e jetesës (42%) dhe inflacioni (26%), me disa që përmendin zakonet e tyre të konsumit (7%) si pengesë.
“Pasiguria rreth ekonomisë, politikës dhe faktorëve të tjerë të jashtëm mund të rëndojnë shumë mbi qytetarët dhe ky është rasti tani,” tha Jessica Jones nga BOK Financial Advisors, një degë e BOK Financial.
“Por inflacioni i lartë si dhe normat e interesit mund ta bëjnë të vështirë përparimin në fushën e karrierës. Nëse dikush po përpiqet të shohë sukses në të ardhmen e tij financiare, është e rëndësishme të fillojë edhe me një llogari të vogël kursimi,” shton ai.
Brezat e rinj – kanë më shumë gjasa të citojnë inflacionin si shqetësimin e tyre kryesor për të rikthyer në këmbë financiarisht.
Treguesit e suksesit ekonomik kanë pësuar gjithashtu një ndryshim dramatik. Amerikanët e sotëm përmendin zotërimin e një shtëpie (78%) dhe një veture (64%) si tregues thelbësorë të suksesit financiar, ndërsa të pasurit fëmijë (40%) ose martesë (34%) – të cilat ishin jetike për brezin e prindërve të tyre – janë bërë më pak të rëndësishme.
Treguesit modernë tani përfshijnë një karrierë afatgjatë (48%) dhe marrjen e një diplome universitare (30%).
Sa i përket shpenzimeve, Gen Z (27%) dhe Millennials (31%) shpenzojnë pjesën më të madhe të parave të tyre për shpenzimet familjare. Megjithatë, për Gen X (43%) dhe për të rriturit e fëmijëve (50%), pensioni është një prioritet.
Konkretisht, gjenerata e Gen Z fillon planifikimin e daljes në pension rreth moshës 41 vjeç, ndërsa millennials në 46.
Vihet re se gjenerata e Gen Z, ndërkohë që janë më të sigurt për planifikimin e së ardhmes së tyre financiare pa ndihmë profesionale (70%), ndërsa 20% preferojnë të shpenzojnë për t’u ndjerë të lumtur.
Anasjelltas, bebe boomers shprehin më pak besim në të ardhmen e tyre financiare në pension (33%) dhe aftësinë e tyre për të planifikuar pa kërkuar ndihmë profesionale (49%).
“Ndërsa konsumatorët mund të ndihen të sigurt se mund të menaxhojnë paratë vetë, ata gjithashtu duan të kenë njohuritë e nevojshme financiare,” vëren Jones.
“Veçanërisht të rinjtë po tregojnë interes për të kuptuar konceptet financiare, gjë që është inkurajuese, por ka shumë informacion atje, kështu që i inkurajoj konsumatorët të kontrollojnë burimet e tyre vazhdimisht”, shton ai. Studimi zbuloi gjithashtu tendenca interesante se si amerikanët kërkojnë këshilla financiare.
Shumica preferojnë udhëzime nga njerëz më të vjetër se bashkëmoshatarët e tyre (64% kundrejt 56%).
Ndërsa ndikimi i mediave sociale në perceptimet financiare mbetet i rëndësishëm (në 45%), vetëm 41% kërkojnë në mënyrë aktive këshilla financiare nga këto platforma.
Megjithatë, Gen Z tregon një interes të madh për këshillat financiare të promovuara nga mediat sociale (64%) dhe është më i ndikuar nga këto platforma në përcaktimin e suksesit financiar.