Netflix planifikon të investojë 2.5 miliardë dollarë në Korenë e Jugut gjatë katër viteve të ardhshme për të prodhuar shfaqje televizive koreane dhe filma, duke dyfishuar shumën që kompania ka investuar në treg që nga viti 2016.
Shërbimi amerikan i transmetimit e bëri njoftimin pas një takimi midis shefit ekzekutiv të Netflix, Ted Sarandos dhe presidentit të Koresë së Jugut, Yoon Suk Yeol, i cili mbërriti në Uashington për një vizitë shtetërore gjashtë-ditore.
Presidenti i Koresë së Jugut e përshëndeti investimin dhe e cilësoi atë një mundësi të madhe.Industria e argëtimit në Korenë e Jugut ka patur një bum vitet e fundit.
Prodhimet kinematografike në Korenë e Jugut kanë pushtuar botën dhe janë parë nga mbi 60 për qind e shikuesve . Seriali televiziv ‘The Glory” dhe reality shoë “Physical 100” kanë patur një sukses të jashtëzakonshëm por “Squid Game” mban fronin e serialit më të ndjekur i të gjitha kohërave në Netflix.