Shefi i një firme që prodhon dhe shet anije si superjahti i mbytur i Mike Lynch ka vënë në dyshim pse ekuipazhi i saj nuk ishte në “gjendje gatishmërie” kur goditi stuhia.
Giovanni Costantino, CEO i The Italian Sea Group, i cili zotëron kompaninë që prodhon anijet Perini, tha për Sky News se “janë absolutisht të sigurt”, duke sugjeruar se pas rënies së varkës ishte gabim njerëzor.
Ai tha se stuhia që përmbysi jahtin luksoz me flamur britanik Bayesian në brigjet e Porticello, Siçili, të hënën “mund të ishte menaxhuar me një vëmendje mesatare”.
“Ka një seri të tërë operacionesh që nxjerrin në pah një zinxhir ngjarjesh negative që u menaxhuan negativisht në bord,” tha ai. “E para është arsyeja pse anija dhe ekuipazhi nuk ishin në gjendje gatishmërie, duke pasur parasysh stuhinë nga tabelat e motit që të gjithë mund të lexonin dhe në veçanti duhej të lexoheshin nga roja i urës së anijes, ngjarja ishte absolutisht e pritshme. “
Ai tha se ekuipazhi i jahtit duhet të ishte në një gjendje “menaxhimi alarmi”, që do të thotë se të gjithë në bord duhej të ishin në sallën kryesore, që është pika e montimit, në vend të kabinave të tyre. Askush nuk duhet të ishte në kuvertë, ndërsa kapiteni, James Cutfield, duhet të ishte brenda me motorët për të menaxhuar anijen, tha ai.
Asnjë shkak zyrtar nuk është dhënë se pse anija u mbyt pasi erërat e fuqishme goditën zonën gjatë natës dhe raportet për tornado që formohen mbi ujë. Disa ekspertë kanë spekuluar se anija mund të ketë marrë ujë nga një valë e çuditshme përmes kapakëve ose dyerve të hapura ose është përmbysur. Prokurorët që hetojnë mbytjen po vazhdojnë të marrin në pyetje të mbijetuarit, me kapitenin mes atyre që do të intervistohen.