Cisternat e naftës në Venezuelë drejt fundosjes, rritet rreziku i zjarreve dhe derdhjeve në dete

 

Më shumë se gjysma e 22 cisternave të naftës në flotën e Venezuelës janë aq të shkatërruara sa duhet të riparohen menjëherë ose të hiqen nga shërbimi, sipas një raporti të brendshëm nga kompania shtetërore e naftës PDVSA .

“Anijeve aktualisht u mungojnë klasifikimi i aftësisë detare dhe certifikatat nga kombet e flamurit,” thuhet në raport. Raporti, i muajt mars 2023, ishte midis tetë dokumenteve të ndara me Reuters që përshkruan gjendjen e flotës së cisternave të PDVSA nga zyra e korporatës, divizioni i tregtisë dhe dega detare e kompanisë së naftës, si dhe autoriteti detar i Venezuelës. Ekzistenca e dokumenteve nuk është raportuar më parë.

Nga janari 2022 deri në mars të këtij viti, dokumentet detajojnë gjendjen e cisternave të kompanisë; kostot e qiradhënies së anijeve të palëve të treta dhe statusi i kontratave të ndërtimit të anijeve me kompani në Argjentinë dhe Iran.

Raportet u përgatitën mes një hetimi të gjerë kundër korrupsionit të urdhëruar nga Presidenti i Venezuelës Nicolas Maduro tetorin e kaluar pas zbulimit të miliarda dollarëve në pagesat e munguara për eksportet e naftës. Më shumë se 60 persona janë arrestuar dhe shefi ekzekutiv i PDVSA dhe ministri i naftës i vendit janë zëvendësuar.

Pesë nga cisternat e PDVSA janë të paktën 30 vjeçare, duke kaluar jetëgjatësinë e tyre të rekomanduar, sipas raportit. PDVSA dha me qira 41 anije vitin e kaluar, thuhet në dokumente, duke paguar rreth dyfishin e normës së tregut, midis 14,000 dhe 36,500 dollarë në ditë, pronarëve të cisternëve të gatshëm të punojnë me Venezuelën pavarësisht sanksioneve të vendosura nga SHBA në 2019.